close

Optimalizácia konverzného pomeru (CRO)

Úsilie venované zvýšeniu miery konverzie zvyčajne za to stojí. Len si predstavte, že skôr než začnete investovať do navýšenia rozpočtu, aby ste získali väčšiu návštevnosť, jednoducho zvýšite predaj s návštevnosťou, ktorú už máte.

Kde a ako optimalizovať

Váš konverzný pomer môže byť optimalizovaný na mnohých miestach:

  • v nákupnom procese vášho internetového obchodu
  • pri výbere call-to-action prvkov
  • zmenou farebnosti
  • zmenou rozmiestnenia a rozloženia prvkov
  • v štruktúre vašich vnútorných procesov a prepojení na webstránke

Spoločne s vami zadefinujeme tie správne opatrenia a pripravíme testovacie scenáre, ktoré vyhodnotíme pomocou analytických nástrojov.

Neplytvajte svojím časom a peniazmi. Zefektívnite vaše prostriedky investované do reklamy.

 

Kontaktujte nás

+421 908 338 164 

 info@onlyne.sk

Tieto internetové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto internetových stránok s tým vyjadrujete svoj súhlas. Ďalšie informácie