Ako ale zaujať zákazníka, keď nákupná cesta je čím ďalej tým zložitejšia a  priemerný počet touchpointov (interakcií užívateľa s vaším produktom alebo značkou) sa od prvého momentu po nákup blíži k číslu dvadsať?

Odpoveďou je osvedčený koncept ATTRACTCONVERTCLOSEDELIGHT.

Google spracoval túto overenú metodológiu do vlastného konceptu s názvom SEE-THINK-DO-CARE (vidieť-myslieť-urobiť-postarať sa).

Táto stratégia umožňuje reagovať  na rôzne potreby a očakávania zákazníkov v jednotlivých fázach rozhodovania, pričom v každom štádiu využíva iné prostriedky a formy na uspokojenie potrieb klienta.
Takto prirodzeným spôsobom prevedie užívateľa naprieč nákupným cyklom a pomáha značkám vytvoriť atraktívny obsah a určiť vhodné reklamné kanály na dosiahnutie cieľov.

See

Fáza, v ktorej oslovujeme najširšie zasiahnuteľné publikum. Potencionálny návštevníci vášho webu, teda vaši možní budúci zákaznici v tejto fáze vašu značku, produkt alebo službu ešte vôbec nepoznajú.

Blog, Sociálne médiá, Videá, Články, Galérie

Think

v tejto fáze už vašu značku či produkt človek pozná.
Porovnáva ju s konkurenciou a zvažuje či si produkt, alebo službu kúpi.

Newsletter, Doporučenie, Porovnávanie produktov, Ocenenia, Recenzie

Do

fáza, v ktorej je návštevnik stránky, zákazník už rozhodnutý v danom momente vykonať konverziu, napríklad nakúpiť v eshope, objednať sa na testovaciu jazdu, alebo dohodnúť si termín u lekára.

Nákup, Darovanie, Live chat, Kontakt, Download, Návšteva pobočky alebo kamennej predajne

Care

fáza, v ktorej pracujeme s ľudmi, ktorí už vaše služby využili oslovujeme teda existujúceho zákazníka.

Registrácia, História objednávok, Upselling, Doporučenie, Stiahnutie aplikácie

 

Neplytvajte svojím časom a svojimi peniazmi.
Spoľahnite sa na naše skúsenosti v inbound marketingu a plánovaní kampaní STDC.