close

A/B testing

Mnohé z našich odporúčaní, ktoré vám dáme pri optimalizácií vašich webových stránok, majú pôvod v našich skúsenostiach z dlhoročnej práce na rôznych internetových projektoch.

Dôveruj Preveruj

Samozrejme, najlepšie je tieto odporúčania konfrontovať s hmatateľnými dátami z vašej webovej analytiky. Jednou z najlepších metód, ako sa dostať k tomuto druhu dát, je A/B testovanie.

 

Princíp A/B testovania

Pri A/B testovaní sa dve (prípadne aj viaceré) verzie vstupnej stránky, alebo iného testovaného prvku postavia proti sebe v simultánnom exprimente, aby sa zistilo, ktorá verzia zaujala užívateľov viac, ktorá vám prináša lepšie výsledky.

V praxi to spravidla vyzerá tak, že sa prichádzajúca návštevnosť rozdelí rovným dielom medzi testované varianty, pokiaľ sa nenazbiera dostatok štatisticky významných dát na vyhodnotenie. Test obvykle trvá vopred dohodnutý čas.

Výstupom je porovnanie presne definovaných metrík (napr. miera konverzie alebo príjmy). Lepšie hodnoty ukážu víťaza testu a tento variant spravidla zostane zachovaný.

 

Vyžiadajte si ponuku

Neplytvajte svojím časom a svojimi peniazmi. Spoľahnite sa na naše skúsenosti s testovaním a vyžiadajte si cenovú ponuku.

Kontaktujte nás

+421 908 338 164 

 info@onlyne.sk

Tieto internetové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto internetových stránok s tým vyjadrujete svoj súhlas. Ďalšie informácie